De tar sig friheter minsann

Japp, mina människor har tagit sig friheten att flytta på min favoritfotölj! 
Den står visserligen kvar i samma rum men inte i hörnet där den ska stå enligt mig, visst kan jag ändå ligga i den men blir ju inte samma sak. 
Men lyckligtvis finns ju mattes datastol också ( eller rättare sagt min stol såklart) som jag gärna sover i. 
 
Nu börjar det närma sig höst också, men det är fortfarande varmt nog för mig att vara ute även på nätterna. 
Matte tittar på hästhoppning stup i ett, men ser allt till att hon ägnar en massa tid åt mig också. Mjukmat och mina kattgodisar vill jag ha, någon som öppnar dörren åt mig när jag vill in eller ut och lite gos och kli under hakan sitter ju inte fel heller. Men det ska vara på mina villkor, inte komma och klappa och klia hur som helst här inte. 
 
Nu har man blivit ett år äldre också, fyllde 5 år i måndags.
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ettkattliv.blogg.se

En blogg om och med katten Kira

RSS 2.0